Penafian | Disclaimer 
Sumber entri di dalam blog ini di ambil dari emel-emel yang di'forward'kan ke dalam inbox tuan punya blog. Dukacita dimaklumkan, tanpa usul periksa dan edisi siasat, tuan punya blog terus publish emel tersebut sesuka hatinya. Jika ada entri di dalam blog ini menyinggung sesiapa atau menyebabkan kerosakan atau kesusahan kepada sesiapa, tuan punya blog sedia bertoleransi. Entri tersebut akan dihapuskan dari blog ini serta merta (juga tanpa usul periksa). Tuan punya blog juga tidak bertanggungjawab atas maklumat² yang dipaparkan samada sahih atau tidak. Kepercayaan dan keyakinan adalah tanggungan sendiri.

n3 terbaru

Powered by Blogger Tutorials
  • paranormal...

pepagi td ak bace utusan online...
tetiba ak terbaca satu news ni..

Paranormal paling popular minggu lalu

LOS ANGELES 26 Okt. - Filem bajet rendah sensasi, Paranormal Activity telah menewaskan pesaing lain termasuk Saw VI dan menduduki tangga teratas tayangan sebelum Halloween di Amerika Utara, berdasarkan anggaran penilaian umum dan pemasaran yang baik pada hujung minggu lalu.
Seperti mana jalan cerita Paranormal, filem itu sendiri amat menakjubkan kerana ia hanya memakan belanja sebanyak AS$11,000 (RM37,207), namun berjaya mengutip jualan berjumlah AS$64.2 juta (RM217 juta), termasuk AS$22 juta (RM74 juta) pada hujung minggu ini, menurut pemantau box office, Exhibitor Relations.
Filem itu yang menggunakan teknik pemasaran dalam talian dan penggunaan bicara laman web, menyaingi filem bebas The Blair Witch Project pada tahun 1999 , mengalahkan sekuel terbaru filem Saw yang merupakan gergasi filem seram yang mendapat kutipan tiket lebih AS$680 juta (RM2.3 bilion) di seluruh dunia sejak 2004.

hurm...camne movie ni yer..
mcm best je...




intonasi.berskala.sejagat


Related Posts :



Category:

There are 0 comments

conteng-conteng

Related Posts with Thumbnails
nuff tido??refresh r ape lg ^_^

Categories

Tags

ym..ym..

Followers